26-05-2002

La Mola

APROXIMACIÓ: Barcelona-Terrassa-Matadepera-Coll d'Estenalles.

Avui tenía que ser un dia de trobada amb la gent però al final hem fet una caminada de debò, sinò, que l'hi pregunten a la M.Antònia. El dia és núvol però això no ens desisteix. La sortida la fem des de el Coll d'Estenalles i ens dirigim capa el Coll d'Ares, carena del Pagés i Santuari de Sant Llorenç "La Mola". Al arribar al Coll d'Ares afegim una bajada a la Cova Simanya. Entrem en Joaquin, la Concepció en Gerard i jó. No arribem al final perque és molt llarga i estaba plena de tolls d'aigua debut a les pluges de fà tres setmanes. Dinem en un prat els voltans del Santuari on anem a fer el café. La tornada la fem pel mateix indret i encara que m'hagues agradat pasat per "Els Obits" no vaig fer cap menció pel que pogues pasar. Arribem al Coll d'Estenalles a un quart de set de la tarda.

1. */**
  2. Fàcil

1. Botes de muntanya o treeking
  2. Capelina
  6. Entrepans, fruita, ganyips o tot el que vulgues carretejar

Mapa-Guia Excursionista SANT LLORENÇ DE MUNT / SERRA DE L'OBAC (Editorial Alpina) Escala 1:25.000