1-10-2005

La Mola

El Marquet de les Roques

La Mola

APROXIMACIÓ: Barcelona, Terrassa, Matadepera, Castellar del Vallès. Seguim direcció a Sant Llorenç Savall però, entrem a la pista de La Vall d’Horta fins "El Marquet de la Roca". Deixem el cotxe a la Vall d´Horta.

Comencem a caminar pel GR que surt de "El Marquet de la Roca" que segueix la Canal del Llor i la font del mateix nom. La pujada és un sender molt marcat però, emboscat i dret fins arribar al Collet del Llor, on el camí flanqueja a l’oest per encarar-se al coll d´Eres: cruïlla on ens trobem de tots els indrets. Seguim a l’oest la Carena del Pagès i arribem al Monestir de La Mola amb dos hores i mitja. Milers de persones al cim però sobre tot al bar. Aquí si que podem dir que al cim ens podrem prendre un cafetó. La baixada la fem pel mateix camí de pujada. Desestimen fer-ho per la canal de Santa Agnès per que hi ha molts camins i ens podem perdre. Ha fet molta calor de pujada i sort que era obaga. Total Recorregut de 4:30 hores.

1. */**

1. Botes de muntanya o treeking
  2. Capelina
  6. Entrepans, fruita, ganyips o tot el que vulgues carretejar

Mapa-Guia Excursionista SANT LLORENÇ DE MUNT / SERRA DE L'OBAC (Editorial Alpina) Escala 1:25.000