6-08-1985

Tuc de Monges

Deixem el cotxe a l'embassament Cavallers

Sorpresa ! Aquest vespre ha nevat: oooh

Estany de Travessani

No ens esperàvem aquesta nevada però, avui feia un dia fantàstic per anar al cim

Comença a fer calor. Tothom ens traiem una capa

Jo

Zoom des del cim a la Punta Alta

En Jaume

Descansan en el Refugi Ventosa i Calvell

APROXIMACIÓ: Barcelona, Igualada, Cervera, Balaguer, Alfarràs, Benabarre, Vilaller, Pont de Suert, Barruera, Balneari de Boí. Seguim una carretera estreta fins la Presa Cavallers, on deixem el cotxe.

Som a les vacances de l'estiu i hem decidit un grup de experts muntanyencs passar-hi uns dies al Pirineu Català i fer alguns cims. Primer dia, aproximació al Refugi Ventosa i Calvell. El segon dia hem decidit anar a fer el Pic de Montardo però, al final fem el Tuc de Monges per que “el menda” vaig prendre un camí equivocat. Sortim del refugi Ventosa i Calvell i oooh…aquest vespre ha nevat i totes les muntanyes estaven nevades, sort que al migdia ja era fossa. El camí , les vistes, els estanys i muntanyes eren extraordinari s. La pujada al cim fàcil però,amb petites grimpades. M’entrespujàvem , un grup baixada del cim i va ser llavors que ens vàrem assabentar que no pujàvem el Montardo sinó, el Tuc de Monges , alaaaa. De qualsevol manera l’espectable des del cim va ser increïble i tots contents. La baixada per mateix camí i tornada al refugi.