1-02-2024

Patinada del Puig Urri

L'hora de l'entrepà

Montcau

Baixant del Montcau per la carena

Estudiant la jugada per continuar la marxa

Masia Comajoan

Mare de Déu de Cabrera

La Muralla China

A quatre grapes

Arribant al Restaurant Can Puntí

APROXIMACIÓ: Vic, Roda de Ter, L'Esquirol, Cantonigròs. Deixem el cotxe al pàrquing del Restaurant

Una volta per Collsacabra amb un dia esplèndid i amb l'objectiu de fer els tres cims: Puig Urri, Puig del Bac i Montcau. Entrem a Cantonigrós i anem a trobar el sender que segueix la riera direcció la Font dels Enamorats. La pujada al Puig Urri fàcil i amb els primers raigs de sol matiner. La baixada del Urri al Coll de Sesviles per un pendent cobert de fulles de la tardo/hivern. Seguim el track fins el Puig del Bac i baixada fins el Coll del Bac. Travessem la carretera i ens emfilem muntanya amunt pel dret del bosc amb trams un xic difícils fins el Montcau. Fem la parada tècnica per esmorzar i la baixada del cim per una carena amb unes vistes fabuloses els Cingles d'Aiats i Serra Cabrera. Seguim per la vall direcció a l'Ermita de Sant Gil i el Mas de Comajoan. Continuem per la base del Cingles, passem a prop de Aiats i camí de Coll del Bram. En Ramón ja en te prou i marxa al punt d'inici. Nosaltres continuem i ens enfilem fins la "Muralla China" Un tram fantàstic però que cal anar amb molt de comte. Ens retrobem amb en Ramón al arribar al Restaurant Can Puntí. Un bon àpat i a fer la migdiada, alguns...

2. Moderat. La pujadal al Montcau pel mig del bosc, complicat.