14-07-2018

Entrada a la Coma de L'Orri

La cavalleria també puja per la Coma de L'Orri

Sender de pujada

Planell superior on pasturen les vaques felices

Coll de la Coma de l'Orri

Anem al Gra de Fajol

Per la carena del Gra de Fajol

A la baixada del Gra de Fajol ens trobem amb amics del CEC

Contraforts del Gra de Fajol

Baixem per la pista del Refugi de Ulldeter

Arribada a la carretera on tenim el cotxe

APROXIMACIÓI: Camprodon – Setcases- Seguim la carretera direcció a les pistes de Vallter 2000 i deixem el cotxe a la corba on comença la Coma de l’Orri.

A la mateixa corba surt una pista restringida, on passa el GR 11. La seguim fins a un cartell vertical on informa per anar a la Coma de L'Orri. Seguim el sender, creuem el riu Ter per un pont i seguim envoltant el Gra de Fajol per entrar a la Coma de L'Orri. Creuem el torrent de les aigües que baixem pel la Coma de l'Orri i pugem pel vessant esquerra. Sortim del bosc i ara la pujada és molt agradable amb bones vistes del Coll, contraforts dels Gra de Fajol i Pic de les Borregues. A la arribada al coll, les vistes son espectaculars. Seguim la pujada fins el Gra de Fajol. Quan baixem del cim ens creuem amb la Marta, Laura i Atanasi, que també estan fent la mateixa ruta. A la baixada anem al Coll de la Marrana i Seguim el GR 11 fins el Refugi de Ulldeter. Deixem el GR i per continuar baixant per la pista d'esqui del refugi fins al inici del telesella que puja a les pistes. Seguim un petit tram de carretera fins a retrobar el GR que baixa al costat de les aigües del riu Ter fins la corba on hem deixat el cotxe. Una volta recomanable.