2/3-04-2010

GR 171 - La Morera de Montsant - Garcia

Dia 2-04-2010

La Morera de Montsant - Cabacés

Serra de Montsant

Scala Dei

Cabacés

Falset

Dia 3-04-2010

Cabacés - Garcia

La Figuera

Garcia

APROXIMACIÓ:Barcelona – Tarragona (AP-7) Reus (Autovia T-11) – Falset – Gratallops – La Vilella Baixa fins a Cabacés (T-710).

Dia 2: La Morera de Montsant – Cabacés

Deixem el segon cotxe a l’aparcament superior que es troba abans d’entrar al poble de La Morera de Montsant. El camí surt darrera el poble per una pista amb senyals. Passem per vinyes i sempre omnipresent la Serra del Montsant. Arribem a Scaladei i ens apropem a l’entrada. Com sempre aquest llocs al final es converteixen en un negoci i cal pagar per entrar. Ho veiem per fora i seguim el nostre camí direcció a Cabacés. Sembla que els senyals del GR han desaparegut i el camí l’hem perdut. Amb l’ajuda del GPS el retrobem i arribem a Cabacés sense problemes. Ens entaulem a les quatre de la tarda i recuperem mes del que hem perdut.

Dia 3: Cabacés – La Figuera – Garcia

Deixem un cotxe a Garcia i amb l’altre marxem a Cabacés. El camí de Cabacés a La Figuera passa pel bosc i és molt agradable. Fa pujada però com si res. El poble de la Figuera està penjat amb un coll que es veu des de molt indrets i te unes vistes fantàstiques. Arribem a La Figuera al mig dia i fem una parada a la terrassa del bar del poble per fer el vermut. El camí segueix la carena finsunes antenes i seguidament baixa la cinglera. Ara i fins a Garcia tot el camí és de baixada. Aquest tram del GR està molt marcat: trobem moltes marques i senyals.

1. */**
  2. Baixa

1. Sabates de trekking

Mapa Institut Cartogràfic de Catalunya - Escala 1:25.000

EDEM VERD: Jacint Mauri, Manel Parrado, Oscar Perez, M.Antònia Saladrigues i Lluís Roca