13-03-2010

Pedro Alonso

Jordi Maties & Lluís Roca

Refugi de Camporells

APROXIMACIÓ: Barcelona – Puigcerdà (Eix del Llobregat – Túnel del Cadí)- Bour Madame- Mont-Louis-Formigueres-Pistes d’Esquí.

Trobada a les 11:00 del matí a les pistes de Formigueres. Treiem un billet de monteé –randonner (7 €) i pugem pels telecadires fins la part mes alta (Serra de Maury). Seguim la carena de la Serra de Maury amb neu ventada fins al fons. Baixem al refugi de Camporels amb neu fonda. Deixem el material i decidim anar al Petit Peric. Travessem el llac davant del refugi i seguim unes rastres d’esquí direcció al sud amb l’idea de pujar al cim pel llom. La neu al començament l’hem trobat fonda i a estones crostada. Quan comencem la pujada, sembla que està millor i arribem al cim amb un hora i mitja sense problemes. Fa una tarda molt soleiada i amb unes vistes molt maques a les muntanyes properes i l’estany de les Bullosses. Quatre fotos i ens calcem els esquís per fer una baixada amb una bona qualitat de la neu que gaudim amb girs encadenats. Tornem a muntar pells per guanyar els pocs metres que ens separen fins el refugi.

1. **

1. Botes/esquís de muntanya/pells,bastons i ganivetes
  2. Arva, pala, grampons
  3. Forro Gore-Tex
  6. Màquina fotografiar

Mapa Font-Romeu Capcir (I.G.N. TOP 25 - 2249 ET) - Escala 1:25.000

Històric Pics Perics:

Veterans C.E.C.: Josep M. Sala, Rafa, Meli Queralt, Arnau Blanc, Francesc Raventós, Josep Pastor, Pedro Alonso, Jaume Aguadé, Jordi Matias i Lluís Roca