6-12-2008

Acampada Rodamons !!!

Aquí ens banyàvem

Itinerari

APROXIMACIÓ: Barcelona - Vic - Ripoll - Vallfogona del Ripollès. Aparquem el cotxe aprop del Bar-Restaurant "Can Polla" je, je.

La primera intenció era fer la travessía de Vallfogona del Ripollès, pujada a la Serra de Santa Magdalena - Castell de Milany i tornada a Vallfogona, però al final d'ha quedat en un anar i tornar fins l'ermita de Santa Magdalena de Cambrils. La sortida comença amb un camí que surt davant del poliesportiu i del cementiri. El camí veinal segueix fins un Mas. Seguidament, uns senyals marcan un sender que ens guiaran fins l'ermita. Passem per un recó molt bonic d'avets i creuem el torrent per un pont estret. A continuació sortim al camí principal i ens trovem amb una font: omplim la cantimplora. El camí arriva al Mas de La Bauma i en aquest lloc per l'esquerra surt el sender que s'enfila de valent muntanya amunt. Passem pel Mas de Can Puigvassall i ara el camí és mes tranquil i agradable. Sortim a un coll que el camí creua i que aviat abandonem per seguir les senyals que segueixen un sender que s'enfila per la obaga de la muntanya fins l'ermita de Santa Magdalena de Cambrils. La passejada per la Serra de Santa Magdalena ha rememorat vivencies de la meva adolescencia quan vaig participar en els Campaments de Rodamons, ara fa un grapat d'any. Vet aquí que de tornada de l'excursió a l'ermita de Santa Magdalena de Cambrils, hem anat a petar al lloc on vàrem acampar.