9/10-03-2002

9-03-2002: PICA CERVÍ DE DURRO

Pica Cerví de Durro: Canal de pujada

Pica Cerví de Durro

La baixada per l'aresta i pistes de Boí

10-03-2002: CAP DE LES RASPES ROIES

La pujada pel bosc: tothom tenía presa i és contagiós

Les banderoles ens marquen el cami

L'últim esforç de pujada

El trofeu

APROXIMACIÓ: Barcelona - Benavarre, Pont de Suert, Boí

Amb trobo en el Centre amb el Josep. Aquest cap de setmana es anticiclònic i estic disposat a aprofita-ho. Com coincideix que aquest cap de setmana es el Ral.li a la Vall de Boi no hi ha gaire ambient. Decidim apuntar-nos al Ral.li. Sortim de Barcelona a dos quarts de cinc de la matinada per arribar a la sortida prevista a les vuit trenta del matí. Arribem prou bé. La sortida es com totes les del Ral.lis: a la carrera. Nosaltres ens quedem els últims i la nostre intenció en anar fen "xino-xano". Se surt des de les pistes de Boí. Ens enfilem tres-cents metres on hi a un control. Treien pell i fem una forta baixada de cinc-cents metres aproximadament. Un altre control amb avituallament. Posem pells i seguim una coma fins arribar a una canal on hi ha una corda de vuitanta metres. La pujada de la canal va ser genial i amb els esquís a l'esquena. Arribem al cim, control, foto i una mica d'aigua. Baixem per una cresta fins que amb els esquís els peus fem l'ultima baixada fins l'arribada. No ha estat gens malament. No hem arribat els últims. Total desnivell de pujada = 1170 m. L'aprés-esquí en un Hotel de dos estrelles al Resort de la Vall de Boí, genial. Menjar ok, descans de primera categoria. Al següent dia fem 1.350 m de desnivell fins el Cap de les Raspes Roies amb un dia espectacular. Al dinar de cloenda i entrega de premis ens anomenant per recollir un trofeu per ser dels primers en la nostra categoria: increïble !!!

1. Botes/esquís de muntanya/pells i ganivetes
  2. Arva, pala, manta términa
  3. Grampons i piolet
  6. Protecció solar (cremes, ulleres...)
  7. Forro polar, goro, barret, guants...