Stage 2004 - "Eurostage"

Crònica
   Repetim com els últims anys l'Eurostage.

Ha estat un any força estrany perquè cap dels 3 dies hem pogut entrenar al tatami perquè estava inundat, així que ens hem hagut de conformar amb el frontó i el camp de futbol. D'altra banda havíem de creuar mig quilòmetre perquè en algunes zones no hi havia aigua calenta. Ens han separat en barracons, i en mòduls artificials.

Vàrem sortir de Barcelona en tren des de Plaça Catalunya destinació Caldetes. Desprès d'un intens viatge (els nens no han parat en tota l'estona d'anar amunt i avall) hem arribat a Caldes d'Estrac on se suposava que ens havien de baixar a buscar en cotxes. Fals. tant sols han baixat 2 cotxes que han servit per endur-se les motxilles i bosses, que és el que més pesava. I au, a caminar tota la riera de caldes amunt. L'arribada a la casa va ser com sempre al vespre, just per saludar-nos amb els de l'altre gimnàs, repartir-nos els barracons i anar a sopar. Després de sopar hi va haver un entrenament físic de 10:30 h a 24:00h a un frontó ple de tolls del que havia plogut. I, val a dir, cosa curiosa, ens van deixar dormir tota la nit.

Dissabte ens varem aixecar a les 7:30h i després d'un suau entrenament es va esmorzar. Un altre entrenament, aquest més tècnic, de 10h a 13h, va donar pas al dinar. La tarda va ser lliure per que, per grups es preparessin exàmens. Uns grups a la pista de basquet, un altre al frontó, uns altres a la piscina i uns altres a l'esquash. Es va passar la tarda plovisquejant. Acabat això, una dutxa agraïda per treure's la humitat de la pluja i el sopar. Havent sopat s'organitzà la ja popular Gimcana 2004 de tema "La Boda Real" que es desenvolupà per tot el recinte. A destacar el gran paper del membres de les proves, Sempai Albert fent de Rey de España, Sempai Guille fent de Guardia Civil i Sempai Sergi Pina fent de cap de protocol, boníssim! Acabada la Gimcana els grups es varen muntar la festa al seu barracó amb cocacoles, patates fregides i galetes Principe.

Diumenge. Ens varem aixecar per esmorzar a les 7:30h. Havent esmorzat a les 10h es van fer dos grups un dels que s'examinaven i l'altre de la resta. Els examinats es varen quedar al frontó on examinaven el Senseis Valderrama, Borrás i Morata. Els altres, comandats pels Sempais Guille, David i Albert, varen entrenar tècnica i combat de KO i de Wucko al camp de futbol. Cap al final de l'examen es van ajuntar els grups, tots repartits asseguts contra les parets del frontó veient l'examen de cinturons marrons i negres. En acabat l'examen es va fer la cerimonia de clausura i varem anar a la piscina a celebrar la tradició de tirar a la piscina els cinturons nous aprovats. Amb l'impediment de la directora del centre que s'hi va posar de cul. Ens varem banyar igualment a pesar del la bronca i dels crits de la dona histèrica. Havent dinat es recolliren les habitacions i la gent anà marxant. nosaltres, caminant riera avall varem tornar a buscar el tren per tornar a casa.